پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران تشکیل شد اقامه نمازجماعت به امامت یک خانم روی آنتن شبکه سه رفت + عکس پخش سریال «مولانا» در شبکه نمایش خانگی نمایشگاه «نگاره‌های ماندگار» در موزه بزرگ خراسان | سیر روح در عالم معنا «زیبا صدایم کن» رسول صدرعاملی کلید خورد شعر همان عشق، همان زندگی | درباره مهرداد اوستا، شاعر غزل‌های خیال‌انگیز محمدرضا فروتن و میترا حجار با «نیلگون» در راه سینما آخرین نشانه‌های نمک نورالدین | نگاهی به فصل پنجم سریال «نون خ»، ساخته سعید آقاخانی کارگردان نمایش «کلنل»: بزنگاه‌های تاریخی ما، زمینه ساز  تولید آثار هنری است آواز پرنده‌های صبح فروش حیرت انگیز «گارفیلد» در اولین هفته اکران «سمرقند»، برای خانواده بزرگ فارسی زبانان | کتاب تازه شاعر خراسانی در نمایشگاه کتاب تهران پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی «برج آخر» اثر سوفیا موسویان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ آلبوم «عشق ناباور» در راه بازار موسیقی کنسرت‌های پاپ اردیبهشت ۱۴۰۳ + زمان و مکان تأکید هیئت رسانه‌ای ایران و عراق بر انعقاد «تفاهم‌نامه همکاری» و تشکیل «شورای رسانه‌ای مشترک» + آلبوم تصاویر برنارد هیل بازیگر «ارباب حلقه ها» و «تایتانیک» درگذشت + بیوگرافی
سرخط خبرها

نگاهی به سریال «افعی تهران» | ماجرایی پرهیاهو و نو + نظر کاربران

  • کد خبر: ۲۲۳۰۰۶
  • ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹
نگاهی به سریال «افعی تهران» | ماجرایی پرهیاهو و نو + نظر کاربران
«افعی تهران» سریال جدید سامان مقدم، با ماجرایی پرهیاهو و نو، از ۱۶ اسفند در پلتفرم‌های روبیکا و فیلم‌نت به نمایش درآمده و با استقبال کم‌نظیر تماشاگران مواجه شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، سریال «افعی تهران» از ۱۶ اسفند سال ۱۴۰۲ به کارگردانی سامان مقدم و به نویسندگی پیمان معادی و پویا مهدوی‌زاده در پلتفرم فیلم‌نت به نمایش درآمده است. در قسمت‌های اول، شاهد روایتی از زندگی شخصی مردی پنجاه‌ساله به نام آرمان بیانی بودیم که درگیر بحران شغلی، زناشویی و هویتی است و برای کمترکردن التهابات روانی خود به روان‌شناس مراجعه می‌کند و از کودکی تلخ خود صحبت می‌کند. آرمان یک منتقد پرخاشگر در سینماست که ۳۰ سال است دوست دارد فیلم خودش را بسازد. او بعد از سال‌ها قصد دارد فیلمی درباره یک قاتل سریالی به نام «افعی تهران» بسازد که در هر قدم‌ پیش‌تولید ساخت فیلمش دچار بحران می‌شود.

نگاهی به سریال «افعی تهران» + عکس ( خانم قاسمی)

 بُعد دیگر این سریال، درباره موضوع فیلمی است که آرمان بیانی قصد دارد آن را بسازد. فیلم بیانی درباره قاتلی زنجیره‌ای است که به افعی تهران معروف شده و سوژه‌های قتل او افرادی هستند که کودک‌آزاری کردند. از این منظر، این سریال مایه‌ای جنایی‌معمایی دارد، اما در‌عین‌حال این مایه جذاب سریال، مسئله اصلی نیست بلکه هدف، روایت زندگی پرمخاطره آرمان بیانی در بستر تهران امروز بوده که کوچه‌خیابان‌های این شهر را به‌زیبایی به تصویر کشیده است.

نگاهی به سریال «افعی تهران» + عکس ( خانم قاسمی)

«افعی تهران» سریالی است با خرده‌داستان‌های متعدد و صحنه‌هایی پراکنده که در هر قسمت، اتفاق‌های زیادی می‌افتد. ما اغلب با سریالی آشفته روبه‌رو هستیم که در هر قسمت صحنه‌های اضافی زیادی دارد. در افعی تهران، موقعیت‌های طنزآلودی بین آرمان بیانی و پسرش به وجود می‌آید که شیرین و مفرح بوده و مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

نگاهی به سریال «افعی تهران» + عکس ( خانم قاسمی)

به نظر می‌رسد آنجا که آرمان بیانی در قامت مدرس یا منتقد سینما ظاهر می‌شود، از ضعیف‌ترین بخش‌های سریال است؛ در اینجا، آرمان تصویری کاریکاتوری و شعاری پیدا کرده که از بیان تفکرات خود عاجز است و برعکس چیزی که به آن باور دارد را در کلاس و جلسات نقد بیان می‌کند. باوجوداین، تصویر آرمان تصویر آشنایی است از یک فیلم‌ساز ورشکسته که موقعیت‌های خرد و روزمره اجتماعی بازدارنده آرزو‌های هنری اوست. آرمان بیانی در کودکی زندگی سختی داشته است و سعی دارد نگذارد پسرش آن خلأها را حس کند. برخورد آرمان بیانی با همسر سابقش نیز مورد توجه خیلی‌ها قرار گرفته بود که او بسیار مسالمت‌آمیز با او در ارتباط بوده و معتقد است که همسر سابقش می‌تواند بعد از جدایی، زندگی و حریم شخصی خودش را داشته باشد.

نگاهی به سریال «افعی تهران» + عکس ( خانم قاسمی)

نظر مخاطبان  درباره «افعی تهران»

رصد‌ها، از موفقیت این سریال در جذب مخاطب حکایت می‌کنند. مخاطبان در شبکه‌های مجازی این سریال را دنبال می‌کنند و تا اینجا، نظرات اکثراً موافق بوده‌ و برخی سکانس‌ها که مربوط به تقابل پیمان معادی با سحر دولتشاهی (در نقش روان‌شناس) است، در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده است.

یکی از کاربران اینستاگرام درباره «افعی تهران» نوشت: «این سریال تازه دارد جان می‌گیرد.»

کاربر دیگری نیز با اشاره به بازی‌ بازیگران نوشت: «بازی مریلا زارعی بی‌نظیر است و من هر سکانس بازی ایشان را ۲۰ بار نگاه می‌کنم.»

کاربر دیگری به بازی پیمان معادی اشاره کرد و نوشت: «درود بر پیمان معادی عزیز. بعد از سریال پوست شیر و دفترچه یادداشت، این سریال بهترین سریال در شبکه نمایش خانگی و فیلم‌نت است.»

البته نظرات منفی هم وجود دارد. خیلی‌ها پیش‌بینی می‌کنند سریال در قسمت‌های بعدی افت کند و این را از ویژگی‌های مجموعه‌های ایرانی می‌دانند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->